Translate

poniedziałek, 30 lipca 2012

SMOKY EYE ;)

Oto pierwsza próbna wersja mojego smoky eye ;)
Poniżej kilka ujęć makijażu oraz kosmetyki, 
które zostały wykorzystane do jego wykonania oraz więcej zdjęć makijażu ;)


Kosmetyki, które użyłam:

Paznokcie:

Twarz:

Twarz 
(delikatne oczyszczenie i nawilżenie jej przed makijażem):

Makijaż:





ps. Pamiętajcie że przed zrobieniem makijażu 
należy dokładnie oczyścić i nawilżyć kremem twarz,
a także robić delikatny peeling raz na 2 tyg ;


Specjalne podziękowania za fryzurkę
dla mojej kochanej przyjaciółki 
za kawał dobrej roboty,
przy kompletnym braku oświetlenia
i jakiegokolwiek sprzętu.
Edytko jesteś wielka :*

1 komentarz:

  1. Monia widzę,że rośnie mi konkurencja xD :) Zdolniacho Ty :) :*** Kochana ja się dziwie,że ten koszyczek Ci się nie rozleciał ;p no niema to jak czesanie bez jakiegokolwiek sprzętu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email